Strategie

De uitvoering van online marketing bij MKB en corporate bedrijven hoort met een strategie te beginnen. Deze strategie moet passen binnen de traditionale marketingstrategie.

Door een goede strategie voor ogen te hebben, is het duidelijk voor alle stakeholders wat de doelen zijn, waar op korte en lange termijn heen gestuurd wordt en kun je halverwege makkelijker bijsturen als je van koers raakt. Een strategie heeft ook als voordeel dat het voor nieuwe werknemers of partners het duidelijk is waar de organisatie heen wenst te sturen.

Daarnaast geeft een strategie sturing voor operationele zaken. “Waarom kiezen we er voor om nu een lager rendement te halen met online marketing met als doel meer omzet te behalen?” of “Waarom gaan we van 20% kosten/waarden verhouding nu naar 10% dit jaar?”.

Yingo is specialist in het uitwerken van online marketing strategien voor organisaties. Of u nou een ZZP’er met ambitie bent, een MKB bedrijf of een grote corporate organisatie, dat maakt niet uit. Wij zijn flexibel en denken naast klantgericht (dat is uw organisatie) als ook met een continue blik op de “klanten van onze klanten” (uw markt).

Wij hebben een bewezen track record van diverse klanten over de hele wereld.

Neem vandaag contact met ons op om te bespreken hoe wij u kunnen helpen.